HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Meat and Sauce

2015.05.09. 12:55 Chief Stone

Egy kis update:

Belekóstoltam még egy két meat and sauce készítménybe és egyre jobban szeretem! A Food Truck Show-n a currys malacot kóstoltam, ami a korianderen kívül instant kedvenc lett. De sajnos csak addig amíg egy ebéd menüben ki nem próbáltam az (kreol) oldalas szendvicset – mostantól az a favorit. A frankó kis oldalas hús mellett marinált paprika van benne és kreol majonéz, bármit is jelentsen ez. Persze megnéztem, de annyit ír a google, hogy kreol mustár és/vagy Cajun fűszerkeverék való bele.

Az ebéd menu (alábbi kép) az MnS-ben egy kifejezetten jó konstrukció. Tulajdonképpen egy kis szendvics áráért (1190) kapunk a (bármilyen választható) kis szendvics mellé egy köretet és vagy desszeretet vagy levest. Én az utóbbit ajánlom, úgy tűnt a helynek nem csak a mártott szendvics a specialitása de a soha ki nem hűlő leves is… Van nagyobb menü is az 1900, 200-al több mint egy nagy szendvics.

photo_1_2.JPG

Tudom, hogy a Meat&Sauce nem hamburgerező, de függetlenül a blog célkitűzésétől pont azért akarom megírni az élményem, mert kifejezetten frissítő nem burger de hús alapú street foodot találni a városban. Plusz ha jobban belegondolunk nem másról van szó, mint húsról kenyérben, ami azért már majdnem hamburger. Az alapkoncepció valóban iylen egyszerű. Sokat nem akarom feleslegesen jártatni a kezem munkaidőben, munka helyett a hely bemutatására, már ezer urban blog bemutatta.

Mivel a nevezetességük a mártott szendvics, elsőre ezzel próbálkoztunk. Én marhát ettem, Kata kacsát. Az enyém nem volt más, mint egy jó adag konfitált marhanyak, szósszal és mustárral kenyérbe pakolva, majd megmártva egy másik szószban. A ciabatta jellegű kenyér hamar finom nedvesre szívta magát. A hús nagyon finom volt, mégis két kivetnivalót érzetem: a köményt a szószban és a túl erős mustárt. Szerintem funkybb let volna az amerikai irányba vinni a szenyát de így is élmény volt. Katának is kifejezetten tetszett az édes kacsa. De mivel a hagymalekvár mellett fahéj meg ánizs is volt benne számomra az az ehetetlen kategória még ha jól is készítették el.

Mindezt 1590 forintért, de állítólag van ebéd menü 1190-től. Nekem hiányzott legalább egy kis sajt az egyenletből, az is csak extraként kérhető. A személyzet segítőkész és kedves, a hely stílusos habár pici, csak az ételtartó bödönöket örökölhették valami ősrégi gyrosostól szóval a pult másik oldala annyira nem megnyerő.

photo_18.JPG

De a kedvencem a kézmosó/csapvíztöltő, ahol ingyen és bérmentve, az általában 8 általánost végzett pincérek sznobolása nélkül kedvünkre ihatunk csapvizet a kitett (fél literes!) műanyag poharakból.

 

 photo_2_2.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: sandwich beef dipped meat and sauce

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr437444842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása