HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Burger's Bar Burger

2014.06.07. 14:00 Chief Stone

Igaz mostanában legalább edzés után megpróbálok az étkezésre figyelni és minél több fehérjét bevinni (sovány húson keresztül) nem volt nehéz megfűzni, hogy inkább hamburgerezzünk. Az igazság, hogy farkas éhes voltam ezért jól esett a burger, de azért így is éreztem benne gyengeségeket. Ahogy a képen is látjuk ez egy klasszik utcai hamburger, nem egy gourmet verseny fogás. Rossznak semmiképpen nem mondanám, de nagyon össze vissza volt az egész. A húsnak nem volt karaktere csak sós volt, a zöldségek rendben voltak, de az egész túl levesesnek tűnt. De a buci korrekt, nem az a béna ízetlen, szétesős. A bacon pedig nem volt elvárásaim szerint ropogós, pedig külön szóltam, hogy legyen az. Ez átvezet a kiszolgálás értékelésére, ami nem volt rossz de a hölgy érzéseim szerint nem álmai munkáját végezte.

Egy szó mint száz, tíz évvel ezelőtt, amikor még mindennapjaim a Kolosy tér közelében töltöttem, öltem volna ha nem az Admirálban kell sült krumplit ennem, mert van egy hamburgeres a közelben.

photo.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr686284798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása