HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Dob3 Burger

2014.12.06. 15:43 Chief Stone

A szerintem viszonylag új Dob3 sajnos csak a középmezőnyt erősíti a Gozsdu vonzáskörében egyébként is elszaporodó hamburgeresek körében. Az persze nem rossz, hogy nő az opciók száma és nem csak a Zingben vagy a véleményem szerint borzalmas Legendában lehet burgerezni minimális séta mellett.
Első ránézésre a burger nagyon new age-bio-organic hangulatú a kb fél kiló ruccola miatt, amit beletettek. Én pont szeretem ruccolát így végülis kellemes volt, jól kiegésztették egymást a magos mustáros szósszal. A hagyma chutney is rendben volt, de a kék sajtnak nyomát se éreztem. A hús vékony volt, habár nem volt rossz, pozitív irányba se lengette ki a jelzőt. Talán az is benne volt, hogy mediumra akarták sütni, de nem találták el teljesen. A briós buci nem ízlett, de a krumpli jó volt. A másik, amivel színt akartak vinni a burger kínálatukba, a szószok. Nekem személy szerint nem ízlettek, de mindenképp jó ötletnek tartottam. 1490 forint nem egy borsos ár, de tekintve, hogy csak drága (és jó) söröket lehet kapni, azért könnyen ott hagyunk egy csomó pénzt.

photo_7_.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr706962353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása