HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Meat point burger

2015.03.10. 20:17 Chief Stone

Nem mondanám, hogy törzsvásárló vagyok, de ettem már párszor a Meat Pointban különféle húsételeket, mégis amikor évekkel korábban először megkóstoltam a burgert, kifejezetten nem ízlett. Meglepő módon pont a hús miatt. Viszont mivel a Westendben nem túl sok értelmes ebéd alternatíva van, a napokban ráharaptam egy napi burger menüre.

Nagy örömömre szolgált, hogy kifejezetten jó volt. Igaz a hús csak száz gramm, de sokkal tutibb íze van, mint a Burger Kingnek, KFC-nek vagy a Jack's Burgernek. Mint a képen látható a sajt nem nagy szám, a krumpli alap mirelit, akárcsak a hagymakarika, de a coleslaw habár nem különösen jó, van KFC színvonal. Mindezt 1200 vagy 1300 (már nem emlékszem) forintért szerintem jobb mint a McDonald's ebédmenü. 

photo_13.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr867258007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása