HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Semmi Extra Burger

2014.05.25. 14:39 Chief Stone

2014 Április

Tökéletes példa, hogy a baráti ajánlás és a generálisan jó reviewek után is csalódhat az ember. Jelen esetben elég nagyot, főleg, hogy egy állítólagos texasi tripadvisor utazó szerint ez egy igazi kiváló hamburger. Nos én a wasabis hamburgert kértem, aminek talán extra burger volt a neve - micsoda poén... Kíváncsi voltam hogyan illik a japán tormamustár a hamburgerbe a baconnel és sajtal. Sehogy. Ennek persze a fő oka szerintem, hogy szar wasabit használtak. Míg a képen pimpnek tűnik ebbe a nagymama húsvétitojásos kosarába helyezett buci, amint az ember kézbeveszi elkezd szétesni, mint a ceres hamburerzsemle. Az íze sem valami jó, de a tetejére szórt magokkal már ehető. Kár, hogy a hús is jellegtelen. Ráadásul eléggé olcsónak is tűnt. A sajttal meg a baconnel nem volt baj, de az összízt nem tudták megmenteni.
A hely szerintem tipikus példája, egy a net hozzá nem értő ételkritikusai által felsztárolt kajáldának, ahol balatoni lakókocsi szintű hamburgerekért állnak sorba az emberek, ugyanis az összes asztal le volt foglalva - alig tudtunk leülni. Mindezt úgy, hogy fent olaj szag volt, lent pedig muslincák. Habár a személyzet kedvesnek és korrektnek tűnt (lehet a hely neve is csupán egy önkritika) úgy tűnik még soha nem voltak hamburgerezőben, ugyanis a menü náluk azt jelenti, hogy krumplit vagy coleslawt lehetett kérni a hamburgerhez, italt nem, sőt engem néztek hülyének, amikor megkérdeztem, hogy ezt akkor miért menü... Ja és a coleslaw jobban hasonlított répatortára mint káposztasalátára....
Mindenesetre 1100 körül van a burger, szóval legalább olcsó. A lényeg, hogy most sem sikerült Budán jó hamburgerezőt létesíteni. Nem emlékszem írtam-e már a Finomítóról de az is szar volt, sőt rosszabb mint ez.

semmi.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr816205837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása