HTML

BurgerMinutes

Egy hamburger, egy perc, egy vélemény...

Friss topikok

Black Cab Burger

2014.06.17. 22:25 Chief Stone

Itt sem először járok már, viszont nem vetettem internetre a gondolataimat eddig. Ma viszont, mivel bombariadó volt a plázában és nem tudtam a KFCben enni, úgy gondoltam hozzácsapok egy kicsit az ebédidőmhöz és átjoggolok a 9. kerületi betondzsungelen a Black Cabhez.

Szerintem ez a burger letisztultabb lett, mióta itt jártam. Egy normál méretű zsemlébe kértem dupla (asszem kétszáz grammos) húst. Szóval külalakra is elég mutatós volt, de ízre sem volt utolsó. Korábbi benyomásom az volt, hogy nagyon széthúzzák a burgert az ízek. Ezt most nem éreztem, a hús dominált, a bacon kicsit szenes ízű volt, a jalapenot meg csak a végén éreztem. Szóval abból kevés lehetett benne, akárcsak a szószból is, de így legalább a vége volt a legfinomabb. Ami mindenképp bejön a helyen, hogy kvázi összeválogathatod a hozzávalókat, kicsit mint a subwayben, nem erőltetik rád a szaros uborkát és a majonézt.

Szóval van a B tervem ebédre, most hogy már nem ehetek mindennap a MASPEDben. Igaz a környéken még a Pesti Burgert vagy mit kell tesztelnem a Tompa utcában.

black cab.jpeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://burgerminutes.blog.hu/api/trackback/id/tr436319744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása